+ Odpowiedz na ten temat
Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: problem klawiatura Genius Manticore - widziana jako myszka.

  1. #1
    Nowicjusz klimczakowie is on a distinguished road
    Na forum od
    kwiecień 2016
    Skąd
    Pajęczno
    Wiek
    37
    Postów
    3

    Domyślnie problem klawiatura Genius Manticore - widziana jako myszka.

    Witam. Dnia
    14.05.2015 kupiłem klawiaturę Genius Manticore. Przez pierwszy miesiąc chodziła dobrze. Ale po tym 1 miesiącu klawiatura nagle przestała działać a kolor klawiszy zmienił kolor z własnych ustawionych na Czerwony/zielony/niebieski Brak jakiejkolwiek reakcji na naciskane klawisze. Poczytałem troszke w necie i wyczytałem że wystarczy wgrać oprogramowanie do tej klawiatury. I podziałało. Ale tylko na jakiś czas. Problem występował w różnych okresach czasowych. Ale ostatnio to muszę to wgrywanie oprogramowania robić po dwa razy w tygodniu. Ja oczywiście sobie wgram a co mają zrobić inni członkowie rodziny mniej ogarnięci w tych sprawach? Jestem bardzo niezadowolony z zakupu tej klawiatury. W czym leży problem? Mam oddać na gwarancję? (oczywiście gwarancja jeszcze jest) Najchętniej oddał bym ją całkiem i prosił o zwrot pieniędzy.

    Ostatnio edytowane przez klimczakowie ; 15 kwiecień 16 o 21:34

  2. #2
    Nowicjusz klimczakowie is on a distinguished road
    Na forum od
    kwiecień 2016
    Skąd
    Pajęczno
    Wiek
    37
    Postów
    3

    Domyślnie

    Liczyłem na odpowiedż ze strony ekipy Genius.

    Ale tu cisza. I z tego co widzę to więcej osób czeka na odpowiedzi i to wcale nie krócej jak ja.

    Szkoda.

    Jestem zmuszony oddać sprzęt gwarancja/rękojmia.

    życzę powodzenia

  3. #3
    Uzależniony
    • Mój komputer
      • Płyta główna:
      • Medion MS-7667
      • Procesor:
      • i7 2600k @4.4GHz
      • Chłodzenie procesora:
      • Fera PRO HE1224
      • Pamięć RAM:
      • 2x4GB GoodramPlay 1866
      • Karta graficzna:
      • Zotac GTX 970 @1.4GHz
      • Chłodzenie karty graficznej:
      • Accelero Mono Plus
      • Zasilacz:
      • ANTEC TP3-650
      • Dysk twardy:
      • Intel S3610
      • Napęd optyczny:
      • jakieś DVD
      • Karta muzyczna:
      • onboard
      • Zestaw Audio:
      • Logitech LS21
      • Obudowa:
      • Silentium BT-410
    maxx_gda will become famous soon enough Avatar maxx_gda
    Na forum od
    kwiecień 2012
    Skąd
    Bedford/Gdańsk
    Wiek
    37
    Postów
    3,694

    Domyślnie

    Pisz bezpośrednio do supportu. Tutaj raczej bym nie liczył na odpowiedź.

  4. #4
    Nowicjusz klimczakowie is on a distinguished road
    Na forum od
    kwiecień 2016
    Skąd
    Pajęczno
    Wiek
    37
    Postów
    3

    Domyślnie

    Dzieki
    To na jaki adres mam napisać by ująć sprawę w języku polski.

    Bo znalazłem tylko do obsługi ale w Niemczech - niby rejon EU.

    Dziękuję

+ Odpowiedz na ten temat Idź na główną stronę forum

Informacje o wątku

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

     

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów